Telefon: 004 021-3124442 Email: office@romalimenta.ro
 
 
Comunicate de Presa

Peste 2500 oameni de afaceri au vizitat Pack Show 2022, singura expoziţie de packaging din România
2022-05-18

Pack Show, singura expoziÅ£ie de packaging din România care s-a încheiat sâmbătă, 14 mai, a înregistrat peste 2500 de vizitatori în cele patru zile de eveniment. Dintre aceÅŸtia, peste 65% au fost antreprenori, directori generali, directori executivi. Ap...continuare..


Mâine începe PACK SHOW 2022, cea mai relevantă expoziţie de packaging din România!
2022-05-10

Miercuri, 11 mai 2022, se deschide Pack Show, cea mai relevantă expoziÅ£ie de packaging din România organizată de ROMEXPO ÅŸi EUROEXPO Fairs, în parteneriat cu Camera de ComerÅ£ ÅŸi Industrie a României!

Timp de 4 zile, &...continuare..


Pe 11 mai se deschide PACK SHOW 2022, expoziţia de packaging pentru Europa de Sud-Est!
2022-05-04

Miercuri, 11 mai 2022, se deschide Pack Show, expoziţia de packaging pentru Europa de Sud-Est!

Timp de 4 zile, sp...continuare..


Plafonarea prețului produselor alimentare: riscăm intrarea într-o criză a alimentelor, raţional...
2022-02-08

FederaÅ£ia Romalimenta consideră că o eventuală plafonare a preÅ£ului alimentelor va genera, pe lângă o aparentă ÅŸi trecătoare calmare a preÅ£urilor, o cascadă de efecte negative persistente pe intregul lanÅ£ agroalimentar.
Economia traversează o criză ...continuare..


Un set de instrumente pentru eficiența energetică în lanțurile frigorifice din sectorul alimenta...
2021-09-28

Amsterdam, 23 septembrie 2021 – ICCEE, un proiect finanÈ›at prin programul Orizont 2020, lansează mai multe instrumente dezvoltate de partenerii de proiect în ultimele luni, toate cu un singur scop: creÈ™terea eficienÈ›ei energetice È™i a culturii de sustenabilita...continuare..


Industria alimentara continua sa sustina batalia anti-Covid 2019
2020-05-18

Federatia Romalimenta a actualizat informatiile primite de la membrii sai privind donatiile facute de acestia pana in prezent, in contextul pandemiei Coronavirus, iar sinteza se regaseste in tabelul de mai jos.

 

Consemnam cu satisfactie ca numai contributiile financ...continuare..


Exista suficiente stocuri de alimente
2020-03-18

Federatia Romalimenta este in permanenta legatura cu ANPC, cu dl. dir. gen. Paul Anghel, pentru a aproviziona permanent piata cu alimente sigure, de calitate europeana si suntem in ...continuare..


Industria alimentarã româneascã existã, in ciuda detractorilor
2019-11-04

Nr. 209/4.11.2019
Industria alimentarã româneascã existã, in ciuda detractorilor
-Comunicat de presã-
 
continuare..


Miercuri se deschide Pack Show 2019, locul de întâlnire al industriei de packaging
2019-10-29

 

 

COMUNICAT DE PRESÄ‚

Miercuri se deschide Pack Show 2019, locul de întâlnire

al industriei de packaging

 

...continuare..


Romalimenta salută proiectul ANPC privind comercializarea produselor ce au fãcut obiectul campanii...
2019-09-02

FederaÅ£ia Romalimenta este adepta regulilor clare, aplicate obiectiv, nediscriminator, care sã dezvolte competitivitatea industriei alimentare româneÅŸti, mãrindu-i cota de piaÅ£ã prin împlinirea aÅŸteptãrilor consumatorilor ÅŸi prin respectarea interes...continuare..


SUPRATAXAREA BAUTURILOR CU ZAHAR, SAU UN ALT ATENTAT LA BUZUNARELE ROMÂNILOR, DEGHIZAT IN GRIJA PEN...
2019-08-05

Nr. 63/2.08.2019
SUPRATAXAREA BAUTURILOR CU ZAHAR, SAU UN ALT ATENTAT LA
BUZUNARELE ROMÂNILOR, DEGHIZAT IN GRIJA PENTRU SᾸNᾸTATE

-Comunicat de presã-

DeÈ™i nu ne mai miră mãsurile intempestive, de tipul mãririi taxelor, apli...continuare..


ROMALIMENTA cere cele mai aspre masuri in cazul pestelui braconat
2019-05-20

Nr. 38/20.05.2019

 

Romalimenta cere cele mai aspre mãsuri in cazul peÅŸtelui braconat

- Comunicat de presã -

 

continuare..


Proiect partener Angst
2019-04-11

DISARM - Orizont 2020 - o nouă rețea tematică de colaborare pentru reducerea rezistenței la antibiotice

 

continuare..


Suprataxare comunicat Romalimenta
2017-08-03

NU EXISTÄ‚ UN PLAN DE SUPRATAXARE A ALIMENTELOR

Comunicat de presă

 

FederaÈ›ia Romalimenta a exprimat cele mai serioase rezerve faÈ›a de intenÈ›iile de supra-taxare, în ...continuare..


Ignoranţa nu scuzã calomnia
2017-04-05

05 aprilie 2017

 

IgnoranÅ£a nu scuzã calomnia

-Comunicat de presã-

 

Spirit enciclopedic, Co...continuare..


Micșorarea taxei penalizatoare este doar un prim pas spre o soluție reală
2016-10-21

21 Octombrie 2016

 

 

Comunicat de presă

Referitor la Propunerea legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr. 249/2015 privind modalitatea de gestionare a ambala...continuare..


CRIZA RECICLARII AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE DIRECTE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-25

25.01.2016

-Comunicat de presã-

 

Astazi industria alimentara se afla intr-o situatie de criza, prin impunerea unor plati generate de neindeplinirea tintelor de reciclare din cauze independe...continuare..


RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI
2016-01-21

21.01.2016

RECICLAREA AMBALAJELOR SI IMPLICATIILE ASUPRA POPULATIEI

-Comunicat de presã-

 

Federaţia R...continuare..


URGENȚA REDUCERII TVA LA ALIMENTE
2015-04-07

Recentele declaraţii guvernamentale justificã speranţa materializãrii unora dintre modificãrile Codului fiscal încã din acest an. Susţinem cu fermitate necesitat...continuare..


Federatiile reprezentative din agroindustrie sustin fara rezerve TVA-ul de 9% pe tot lantul carnii
2015-02-25

Membrii  federatiilor ROMALIMENTA si PRO AGRO – procesatori  si fermieri – sustin solidar, fara rezerve, aplicarea cotei de 9% TVA pe tot lantul carnii, respec...continuare..


INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE
2015-02-20

20 februarie 2015

INDUSTRIA ALIMENTARĂ SUSŢINE NECESITATEA RELAXĂRII FISCALE

Noul Cod fiscal şi noul Cod de procedură fiscală con#...continuare..


Teme majore de interes

Subiectele de mare actualitate ale industriei romanesti (evaziunea, reducerea TVA alimente, etc) au un impact major si ne preocupa permanent. Chiar daca ele alcatuiesc o realitate (nedorita) in mediul nostru de afaceri, sunt chestiuni cu care se confrunta si colegi din alte tari europene. La fel de importante sunt dezbaterile de la Bruxelles si din intreaga Uniune, generate de profundele schimbari datorate globalizarii, crizei economico-financiare, dar si puseelor alimentare si, mai devreme sau mai tarziu, ele au efect direct asupra industriei alimentare romanesti.

RED BULL ROMANIA

Fondata din 1980, compania RED BULL este disponibila in peste 165 de tari, unde a creat locuri de munca si unde inveseste constant in dezvoltarea durabila.

Bautura energizanta RED BULL este indragita la nivel mondial, facand parte din stilul de viata al consumatorului activ si energic.


Romalimenta consideră că taxarea suplimentară a unor alimente este în detrimentul populaţiei.

Romalimenta consideră că taxarea suplimentară a unor alimente este în detrimentul populaţiei şi va avea efecte economice şi sociale negative.

 

Taxarea nu este o măsură pentru îmbunătăţirea stării de sănătate, ci o metodă de strângere de fonduri.

·        Raţionamentul care se află la baza propunerii acestei taxe este unul eronat. Cauzele obezităţii sau ale altor probleme de sănătate sunt multiple. Este complet greşit şi nejustificat să consideri un anume produs alimentar sau anumite categorii de produse ca fiind cauza obezităţii sau a altor probleme de sănătate.Nu există alimente bune si rele, ci doar diete echilibrate şi dezechilibrate.

·        Termeni precum “produse alimentare nerecomandate” trebuie să aibă un fundament ştiintific solid şi larg acceptat, iar până în acest moment nu există un consens ştiinţific în acest sens. Dacă există alimente care dăunează sănatăţii, Romalimenta cere interzicerea lor; este imoral ca autorităţile să ştie că astfel de alimente sunt rele, permiţând comercializarea şi mulţumindu-se să colecteze venituri!

·        Orice măsură menită să afecteze consumul de alimente care nu este fundamentată ştiinţific este discriminatorie prin definiţie.

·        Introducerea unei taxe pentru anumite categorii de alimente cu scopul de a promova o dietă echilibrată esteineficientă. Experienţa ţărilor ce practică acest tip de taxare nu a probat niciun impact în diminuarea afecţiunilor asociate obezităţii, ci, din contră, generarea de efecte inverse.

·        Impunerea unei taxe discriminatorii este incorectăpentru că o astfel de taxă penalizează pe toată lumea, indiferent de stilul de viaţă şi obiceiurile de consum alimentar.

·        În contextul crizei economice impunerea de noi taxe este total inoportună, această masură va avea un impact negativ asupra doritei relansări economice.

·        Introducerea de supra-taxe în industria alimentară va afecta şi mai mult puterea de cumpărare a populaţiei, în special a acelor categorii sociale cu venituri medii şi mici.

·        Taxarea va avea un impact negativ asupra industriei alimentare româneşti si va duce la scăderi considerabile ale contribuţiilor producătorilor afectaţi la bugetul de stat, diminuarea producţiei şi implicit reducerea numărului de locuri de muncă.

 

Industria alimentară este un pilon principal al economiei, contribuind cu aproximativ 9% la PIB-ul României.

În 2010 industria alimentară a înregistrat o cifră de afaceri de circa 10 miliarde euro, cu un număr aproximativ de 8.500 de societăţi, marea majoritate a acestora fiind IMM-uri.

În 2011, pe fondul crizei economice, cifra de afaceri a industriei a scăzut faţă de anul precedent, numeroase societăţi au intrat în faliment, ducând astfel la creşterea şomajului. Cei 185 mii angajaţi reprezintă 3,5% din total industrie, fiecare loc de muncă direct din industria alimentară generând la rândul sau alte 5-6 locuri de muncă indirecte, ceea ce face ca industria alimentară să susţină peste 20% din locurile de muncă din România.

 

O astfel de taxă va duce la scăderea PIB-ului şi va avea unimpact negativ asupra inflaţiei şi a investiţiilor. Ca regulă generală taxele se transfera către populaţie, prin creşterea preţurilor produselor. Totodată, taxa va stimula inflaţia, ducând la creşteri ale preţurilor şi la alte categorii de produse, nu doar la cele taxate, motiv pentru care economiile stabile încearcă să evite aceste efecte adverse. 

 

Taxarea alimentelor va cauza distorsiuni ale pieţei. Comerţul trans-frontalier (aşa zisul mic trafic) creşte puternic în cazul diferenţelor de preţ pentru aceleaşi produse. Cu alte cuvinte obiceiurile de consum nu se vor modifica, ci doar provenienţa produselor va fi diferită- vom scădea vânzările agroalimentare din piaţa românească, stimulându-le pe cele din ţările vecine.

 

Romalimenta împreună cu Ministerul Sănătăţii şi cel al Educaţiei, organizaţii medicale şi sportive derulează un program educaţional multianual “Si eu trăiesc sănătos”, având ca scop educarea copiilor în direcţia unui stil de viaţă sănătos. Programul este un exemplu de parteneriat public privat ţintit direct şi eficient către cea mai preţioasă resursă a ţării-tineretul.

 

Pe baza acestor argumente, la care se pot adăuga şi altele, Romalimenta respinge ideea unei supra-taxe pe produsele alimentare şisusţine în toate forurile această poziţie, care este judicioasă şi benefică atât sectorului agroalimentar, economiei în general, cât şi populaţiei României în ansamblu.

 

Cu respect,

Preşedinte                                           Director executiv

Sorin Minea                                         Mihai Vişan


ASOCIATIA PATRONALA ROMANA DIN INDUSTRIA LAPTELUI (APRIL)

Asociatia Patronala Romana din Industria Laptelui este o organizatie democratica, deschisa tuturor societatilor comerciale care actioneaza in domeniul lactatelor, indiferent de marime. Obiectivul principal al asociatiei il reprezinta desfasurarea de activitati profesionale, tehnice si economice in interesul comun al tuturor membrilor.


UNILEVER SOUTH CENTRAL EUROPE SA

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piata bunurilor de larg consum, are in Romania o afacere cu adevarat locala, din 1995: o parte semnificativa din vanzari este generata de productia obtinuta pe platforma industriala din Ploiesti. Avand grija sa ofere consumatorilor beneficii relevante, produse sanatoase, UNILEVER nu a incetat niciodata sa isi manifeste interesul fata de mediul inconjurator.


FEDIMA

FEDIMA - Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei
Fedima Romania are ca principal scop promovarea unui numar mare si divers de proiecte in interesul comun al membrilor asociatiei si, bineinteles, al clientilor.

De asemenea, Asociatia Producatorilor si Furnizorilor de Ingrediente pentru Industria Panificatiei, Patiseriei si Cofetariei (FEDIMA) furnizeaza informatii adecvate din industrie si isi reprezinta membrii in organizatii nationale si internationale relevante. Membrii Asociatiei fac parte dintre cei mai importanti producatori internationali de ingrediente pentru industria panificatiei, patiseriei si cofetariei, prezenti in Romania.


PATRONATUL ROMAN DIN INDUSTRIA DE MORARIT PANIFICATIE SI PASTE FAINOASE (ROMPAN)

Patronatul Roman din Industria de Morarit, Panificatie si Produse Fainoase (ROMPAN) reuneste cei mai importanti producatori din industria de morarit, panificatie si produse fainoase, furnizori de materii prime si auxiliare, constructori de utilaje specifice sectorului, cercetatori si proiectanti, depozitari, distribuitori si comercianti.

Organizatie apolitica, independenta, neguvernamentala, ROMPAN apara interesele profesionale, economice, sociale si morale ale membrilor sai, in vederea unei industrii la standarde inalte si sigure.


DANONE P.D.P.A.

Danone este liderul pietei locale de iaurturi si investeste in Romania de peste 15 ani. Fabrica din Bucuresti este una ultramoderna, unde 500 de angajaÈ›i români lucrează cu pasiune pentru producerea È™i distribuirea zilnică a peste 1 milion de iaurturi, in Romania si in mai multe tari europene. Danone a investit constant si in dezvoltarea productiei locale de lapte de calitate, in fermiele din Romania, cu unele dintre acestea compania colaborand chiar din 1999. De asemenea, am investit in proiecte in beneficiul comunitatii, fie ca este vorba de campanii de educare pentru o nutritie sanatoasa, de protejare a mediului si resurselor naturale, sau de competitia de fotbal pentru copii "Cupa Hagi Danone", unde cei mici invata cum pot deveni campioni prin alimentatie echilibrata, exercitiu fizic zilnic, efort in pregatire si fair play. 

In Romania, Danone foloseste expertiza de aproape 100 de ani a Grupului Danone in domeniul iaurturilor si standardele internationale de calitate, igiena si siguranta alimentara pe care Grupul le aplica la fel peste tot in lume.

Danone este cunoscut prin marcile sale foarte apreciate de consumatori, intre care Activia, Actimel, Danonino, Oikos, iaurtul in stil grecesc bogat in proteine, precum si Danone natural sau cu fructe.
Mai multe detalii pe www.danone.ro 


Securitatea alimentara G20
Summitul G20 din Los Cabos, Mexico 18-19 iunie 2012

FoodDrinkEurope cere ca atat agricultura, cat si productia alimentara sa continue a fi in fruntea discutiilor cu ocazia Presedintiei Mexicane a G20 in 18-19 iunie.
Industria alimentara a Europei cheama la o continuare a mediului creat de "Planul de Actiune privind Volatilitatea Preturilor Alimentare si Agricole", agreat la intalnirea ministrilor agriculturii G20 la Cannes, in iunie 2011. Spera ca nu se va pierde rezultatul Summitului Cannes si ca Declaratia de la Los Cabos va continua sa plaseze chestiunile legate de agricultura si de productia alimentara la un nivel inalt pe arena mondiala.
Avand in vedere dependenta industriei alimentare de furnizarea adecvata de materii prime agricole sigure si de calitate ridicata, FoodDrinkEurope saluta angajamentul liderilor G20 de a mari sustenabil productia si productivitatea agriculturii. Pe baza raportului pregatitor al organizatiilor internationale, dinaintea Presedintiei Mexicane a G20, industria de alimente si bauturi europeana sprijina in special urmatoarele recomandari de a:
- Creste sustenabil productivitatea agricola, mai ales prin investitii in abordari sustenabile ale maririi productivitatii in sectorul agricol;
- Impartasi cele mai bune optiuni de politici de incurajare a cresterii sustenabile a productivitatii agriculturii si promovarea coerentei dintre obiectivele securitatii alimentare, productivitatii agriculturii si sustenabilitatii;
- Stimula cercetarea, sistemele inovative si transferul tehnologic pentru cresterea sustenabila a productivitatii, prin cooperare multilaterala si promovarea partneriatului public-privat pentru investitii in agricultura;
- Imbunatati cunostintele fermierilor in agricultura si abilitatea acestora de a inova;
- Asigura utilizarea eficienta a resurselor naturale limitate, cum este apa;
- Intari si mai mult un puternic sistem comercial multilateral bazat pe reguli.

Vorbind inainte de Summit, Jesús Serafín, Presedintele FoodDrinkEurope, a spus:
"Pe langa obiectivele importante ale G20, dezbaterea ar trebui sa includa chestiuni mai largi care ar putea de asemenea contribui la securitatea alimentara globala:
- Informatii in continuare imbunatatite, pe care se poate conta in timp util, privind pietele de marfuri fizice, pentru a facilita coordonarea politicilor la nivel international;
- Piete financiare agricole mai transparente si mai bine reglementate;
- Nevoia concentrarii in primul rand pe pietele alimentare si de furaje pentru agricultura; si,
- Infrastructura imbunatatita in tarile in dezvoltare, intre altele prin promovarea investitiilor pentru depozitare si sisteme de transport adecvate."
Prin abordarea atat a volatilitatii preturilor cat si a securitatii alimentare, industria alimentelor si bauturilor din UE crede ca liderii G20 pot contribui cu succes la atacarea provocarilor care afecteaza toate lanturile alimentare din lume.

FoodDrinkEurope reprezinta industria alimentelor si bauturilor din Europa, cel mai mare sector manufacturier al Europei in ce priveste cifra afaceri, numar angajati si valoare adaugata.
FoodDrinkEurope lucreaza cu institutii europene si internationale, in scopul de a contribui la dezvoltarea unei retele legislative si economice abordand competitivitatea industriei, calitatea si siguranta alimentelor, protectia consumatorului si respectul fata de mediul inconjurator.
Membrii FoodDrinkEurope constau din 24 federatii nationale si 3 observatori, 25 asociatii europene de sector si 18 companii alimentare majore (pt. mai multe informatii: http://www.fooddrinkeurope.eu).

MARS ROMANIA

Cu traditie in industria alimentara si cu o cultura construita in jurul calitatii, MARS ofera consumatorilor, pe principiul beneficiului mutual, o arie larga de produse din ciocolata.

Cele cinci principii MARS sunt: calitate, responsabilitate, mutualitate, eficienta, libertate.


PEPSICO ROMANIA / STAR FOODS

Investind intr-un viitor sigur pentru consumatori si pentru planeta, PepsiCo este o comapanie de bauturi racoritoare si de produse alimentare, a carei traditie si performanta este cunoscuta in intreaga lume.

"Vom continua sa descoperim metode inovatoare pentru reducerea consumului de energie, apa si ambalaje si sa asiguram multe locuri de munca pentru asociatii nostri.", declara membrii STAR FOODS.


MONDELEZ EUROPE SERVICES GMBH OPFIKON – SUCURSALA ROMANIA

Mondelez Romania este una dintre firmele de top din industria alimentara, creand zilnic produse de cea mai buna calitate, pentru o viata mai usoara si mai "savuroasa" a consumatorilor.

Printre marcile reprezentative care incearca sa raspunda nevoilor consumatorilor se numara: ciocolata Milka si Poiana, biscuitii LU, cafeaua Jacobs, Nova Brasilia etc.

"Tot ceea ce facem incepe si se termina cu consumatorii nostri. Ne pasa de ceea ce gandesc. Deci, ii ascultam, observam si invatam. Apoi, cream.", este unul dintre principiile brand-ului Mondelez.


FERRERO ROMANIA

Ferrero inseamna intotdeauna grija pentru igiena, mediu, probleme sociale si comunitatile locale in care compania este prezenta, cat si pentru propriile sale resurse umane.
Astazi, multe produse Ferrero sunt globale, in sensul ca se comercializeaza pretutindeni. Ferrero este acum pe locul patru in topul celor mai mari grupuri de produse de cofetarie din lume.


Miercuri se deschide Pack Show 2019, locul de întâlnire al industriei de packaging

 

 

COMUNICAT DE PRESÄ‚

Miercuri se deschide Pack Show 2019, locul de întâlnire

al industriei de packaging

 

 

De miercuri – 30 octombrie , până duminică – 3 noiembrie te aÅŸteptăm la Pack Show 2019, singura expoziÅ£ie de packaging din România. Timp de 5 zile, pavilionul A de la Romexpo-BucureÅŸtise va transforma într-o adevărată scenă pentru industria de ambalaje ÅŸi a soluÅ£iilor de ambalare.

 

continuare..

Romalimenta salută proiectul ANPC privind comercializarea produselor ce au fãcut obiectul campanii...

FederaÅ£ia Romalimenta este adepta regulilor clare, aplicate obiectiv, nediscriminator, care sã dezvolte competitivitatea industriei alimentare româneÅŸti, mãrindu-i cota de piaÅ£ã prin împlinirea aÅŸteptãrilor consumatorilor ÅŸi prin respectarea intereselor acestora.

 

Unul din domeniile de maxim interes pentru noi îl reprezintă actualizarea legislaÅ£iei privind comercializarea alimentelor ÅŸi informarea corectã a consumatorilor, în acest sens, Romalimenta fiind un partener constant de dialog cu autoritățile.

 

Iatã de ce Romalimenta salutã Proiectul ce tocmai a fost postat pe site-ul ANPC, pe care îl apreciazã ca fiind capabil a rezolva una ...continuare..

ROMALIMENTA cere cele mai aspre masuri in cazul pestelui braconat

Nr. 38/20.05.2019

 

Romalimenta cere cele mai aspre mãsuri in cazul peÅŸtelui braconat

- Comunicat de presã -

 

Referitor la informãrile apãrute in mass-media cu privire la scandalul peÅŸtelui braconat din apele teritoriale ale Italiei, FranÅ£ei si Spaniei, Romalimenta recomandã populaÅ£iei sã consume peÅŸte ÅŸi produse din peÅŸte din magazine autorizate, de la branduri consacrate din piaÅ£ã, companii care conferã garanÅ£ii prin standardele lor de calitate, ÅŸi sã reclame orice situaÅ£ie in care legea ÅŸi respectul faÅ£ã de consumatori sunt Ä©nc...continuare..

Plafonarea prețului produselor alimentare: riscăm intrarea într-o criză a alimentelor, raţional...

FederaÅ£ia Romalimenta consideră că o eventuală plafonare a preÅ£ului alimentelor va genera, pe lângă o aparentă ÅŸi trecătoare calmare a preÅ£urilor, o cascadă de efecte negative persistente pe intregul lanÅ£ agroalimentar.
Economia traversează o criză prelungită, nu doar naţională, ci europeană şi chiar globală, inclusiv inflaţie alimentară, iar remediile trebuie atent cumpănite!
Producătorii alimentari din România au nevoie de stabilitate, predictibilitate È™i de sprijin constant din partea decidenÈ›ilor pentru a-È™i putea continua activitatea în această situaÈ›ie dificilă, iar impunerea unei plafonări artificiale nu va face decât să pună în pericol capacitatea lor de a-È™i continua activitatea....continuare..

Termeni si conditii    |   Confidentialitate si GDPR    |   Contact
Copyright© 2024 : romalimenta.ro    Webdesign: Eurodata Serv